افزایش سریع  با پیگیری مشتریان
افزایش سریع با پیگیری مشتریان الگوی رایجی که در رفتار بسیاری از صاحبان مشاغل وجود دارد آن است که از اهمیت این موضوع غافلند که تقویت رابطه با یک مشتری جدید و یا کسی که قبلا به محصولات آنها علاقه نشان داده است تا چه اندازه مهم است.

 

مشتریان بالقوه را پیگیری کنید

اغلب ندگان می دانند که به سرانجام رساندن در تلاش اول کار آسانی نیست. آمار بازاریابی از طریق پست مستقیم نشان می دهد که با افزایش تعداد تماس ها با مخاطب، آمار پاسخ ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. اگرچه مشتریان با اولین تلاش نده برای به سرانجام رساندن ، نمی کنند، اما به این معنی نیست که مشتری بالقوه به محصول یا خدمت شما علاقه مند نیست. شاید دلیل این باشد که مشتری برای اتخاذ تصمیم به زمان بیشتری احتیاج دارد یا شاید سوالات و ابهاماتی درباره محصول و خدمت شما وجود دارند. بعد از ایجاد اولین ارتباط، تماس خود را با مشتری حفظ کنید، زیرا این کار نشان می دهد که واقعا به برآورده کردن نیازها و علایق آنها علاقه مند هستید و هدفتان فقط کسب سود برای خودتان نیست.در روند پیگیری می توانید از فرصت ها استفاده کرده و دلیل سودمند بودن محصولات و خدماتتان را دقیقا برای مشتریان توضیح دهید. یک استراتژی پیگیری موثر، فرصت مجددی برای ایجاد می کند.

افزایش سریع با پیگیری مشتریان.


طراحی سایت پیگیری ,مشتریان ,افزایش ,مشتری ,نشان ,علاقه ,افزایش سریع ,پیگیری مشتریان ,سریع ,سرانجام رساندن ,آنها علاقه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت جامع فیلم و موزیک پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود مقاله و تحقیق ، اقدام پژوهی مرکز مشاوره روانشناسی شراره نمایندگی فروش قارچ و قهوه گانودرما ارزان شاپ دیجی طب کالا